A Long Break

Jag har inte bloggat på länge eftersom jag inte har haft tillgång till min dator och internet men nu är jag på G igen :) Jag kan börja med dagen innan jag åkte eftersom att den var spännande^_^:

Det regnade och blåste jätte mycket denna dag. Det blåste så mycket att träden blåste över elledningarna och vi hade strömavbrott från 10.00 - 22.00!!! Haha det var helt sjukt!

Flygresan: Vi åkte kl. 15.00 hemifrån och kom fram till krabba lagom till att flyget skulle gå kl. 19.00. Det tog en timme att åka till Bankok ( Thailands huvudstad ) därefter tog vi flyget till Istanbul kl. 23.30. Det var ett stort flyg med egen touche TV i stolsryggen framför. Efter 13 h var vi framme och vi gick för att leta upp gaten för att sitta och vänta. Efter ett tag stod det att planet var 1 h försenat, och när den timmen hade gått stod det att det var ytligare 1 h försenat, och när den timmen hade gått stod det att planet var inställt! Vi var ju tvungna att hitta ett nytt plan så vi gick ner för att boka. Det visade sig att det var flera plan som var inställda och alla var jättesura! Efter 4 timmars köande hade vi äntligen 4 biljetter hem till Stockholm. Nu väntade det sig 3 timmar till på planet innan vi äntligen kom hem. Flygresan tog totalt 31 h!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0