Pictures

Billlllllllllllllllllllllllllllldboooooooooooooooomb!!!!!!!!!
Dom här 2 dockskåpen åvanför har jag om min kussin lekt med sen vi var små <33
Och förra året fixade vi till så att dom blev snygga men vi lekte inte med dem... :)
Hur många har en sån här bjässe hemma hos sig??
Pelle kanin
Vårt favorit spel!
Hehe
Gjorde dom innan vi åkte till Thailand ↑↑↑↑
Hur många är det som odlar potatis i en gammal eka??
Ior är mormor och morfars båt
Ekan använder vi bara när vi lägger nät
Våran båt <33 Pärlan
Hundkex ↑
Många pratar om vilken hårfärg jag har, brunrött, rött, rödorange.. Men  nu har
jag kommit fram till att det är guldigt :D
Här bygger morfar gärdsgård
Svan
Oj ett får har hoppat över på fel sida :O
Smörblomma↑
Roderdendro tror jag ^_^
Jordgubbsblomma↑
Från den här går vi och hemtar vatten vatten varje morgon... Neja skoja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0