I Can´t Sleep

Hej sötisar! Just nu ligger jag här i sängen och kan inte sova och kl. är typ 2 på natten! Jag ligger typ bara och tänker på hur mycket jag saknar Thailand! Och jag tänker även på hur det kommer bli i 6:an. Det är typ jätte mycket status och alla måste ha en iPhone och helst ska det vara en 4S, och alla ska ha på sig märkeskläder från typ abercrombie and fitch och desigual och alla måste ha en one piece och bla bla bla bla bla bla! Så var det inte alls i Thailand där brydde man sig inte, man hade inte ens smink! Och det kommer bli så läskig med betyg och ny klass och så! Nu ska jag försöka sova!


Kommentarer
Postat av: Ellen från Thailand

Läser du min blogg? :)

Svar: Det är klart! <33
None None

2012-07-22 @ 22:53:25
URL: http://ellenviktoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0